Thread: Keververhalen
View Single Post
Old 24-09-2004, 14:12
BugStuk's Avatar
BugStuk BugStuk is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to BugStuk

... een tijdje geleden, op 6 juni 2003, gingen we met Steef's vorige kevertje "jasmijn" naar VR op de nog oude locatie in Bergschenhoek. Was een mooie zonnige dag, dakkie open... dus perfect!
Jasmijn daar op het parkeerterrein neergezet en we stappen uit om vervolgens ons een weg te banen tussen de kevers door, richting de werkplaats. Er was een hoop drukte met bezoekers maar ook met taxaties e.d.
....merkte ook op dat er aardig wat fotoos werden gemaakt....

Time passes by...... en in januari van dit jaar hebben we helaas afscheid moeten nemen van Jasmijn, ze is verongelukt tijdens een verkeersongeval...snik, snik....
Maar goed, genoeg getreurd, de enorme drang een nieuwe kever aan te schaffen werd steeds groter, dus op naar VR om een nieuw bakkie te zoeken.

En dat is gelukt!!!... en hoe!!!

Echter helaas geen pre'67, maar aan iets meer veiligheid gedacht bij het aanschaffen, ook vanwege de kinderen enzo..... heel belangrijk...

Tijdens het geregel en het uitwisselen van de papieren kwam het taxatierapport van Brazen onder onze neus. Brazen was getaxeerd op 6 juni 2003, zoals wij konden lezen. Verder was het een goed rapport met vier mooie fotoos erbij...... Ik zie nog het gezicht van Ed, toen ik werkelijk uit mijn pan ging bij het bestuderen van de fotoos van Brazen..... WIJ STONDEN OP 1 VAN DE FOTOOS NET DAT WE JASMIJN DIE DAG PARKEERDEN EN UITSTAPTEN !!!!!

THIS WAS MEND TO BE!!!!!

AN OMEN!!!!!