Goedemorgen,
de topic starter is ook weer een keer wakker
Op het moment van plaatsen had ik al verschillende keren gebeld met hem en met zijn vriendin en zij had toegezegd het geld terug te storten en dan met Patrich te regelen maar later zie ze dat ze zig er niet mee mocht bemoeien en heb ik uiteindelijk dus niets gehad.
vele malen heeft hij gezegd dat het onder weg is met GLS. het track nummer heb ik nooit gekregen van hem.
Hij doet/deed zaken met een tunings bedrijf uit Assen, via hun verstuurd hij de spullen, ook die heb ik gebeld en deze zouden ook tegen hem zeggen dat het zo niet kan (ook hun wisten dat hij niets had opgestuurd....)
Daarna hem nog 1 keer gesproken en toen zei hij doe maar aangifte en verbrak toen de verbinding.
Ik heb toen aangifte gedaan. Na een hele tijd heb ik uiteindelijk een bericht gehad dat de zaak tegen hem liep en of ik een formulier in wilde vullen met de schade. Dit heb ik helemaal gedaan en opgestuurd.
Tot op heden geen bericht meer ontvangen.
De reden om dit topic te starten was in de eerste instantie gewoon om mensen te waarschuwen tegen hem. vandaar dat ik ook niet heel erg actief was.
Helaas heeft dat niet heel erg geholpen want zoals ik het nu lees gaat die %^&* gewoon door.
Inmiddels heb ik zoiets van Fuck it, ben er klaar mee. krijg ik het terug is het mooi en anders..... niet dus.
ben wel benieuwd wat er verder met hem gaat gebeuren hahaha, ik ga nu wat vaker lezen hier
Grtz