View Single Post
  #54  
Old 02-08-2009, 12:47
LuukGTI LuukGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 560
Default

Haha, ja zo kan het natuurlijk ook

Nouja, gelukkig heb ik de motor voor 98% afgemaakt voordat ik op vakantie ging.. Moest alleen nog wat handvaten en kabels aansluiten, + tank spuiten in de blanke lak. Dat is allemaal goed gegaan en nu 2 weken na de vakantie is ie dan eindelijk HE-LE-MAAL klaar.
Alles werkte, vonken, startmotor verlichting, de hele mikmak!
Moest alleen nog de klepspeling stellen, blijkt dat die idioten bij het revisiebedrijf de klepzetel van 1 cilinder te diep hebben gefreesd! Nu heb ik dus bij 1 cilinder geen klepspeling!
Dus nu moet het motorblok er weer onderuit, kop los en weer terugbrengen

Erg jammer natuurlijk, maar dat houdt in dat ik nu wel aan de Golf kan beginnen! Daar hadden ze ook maar meteen een deadline voor bedacht, op m'n eerste schooldag moet ie klaar zijn, dat houd dus in dat ik nog 4 weken heb
Paar dagen terug nieuw achterpaneeltje besteld + dorpels, in de tijd dat ik daar op wacht kan ik mooi gaten in de bodemplaat en dat rotte deel bij de ruit lassen en dan komt alles helemaal goed.

Nou luitjes, het was me weer een heel verhaal.. En vanavond volgen er foto's!
__________________
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V
Reply With Quote