View Single Post
Old 21-07-2009, 07:21
mooney's Avatar
mooney mooney is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Split52
nog wat op skoaten gister?

Zekers!

De achterkant is nu af, ook mede dankzij de hulptroepen die dit weekeinde ineens op de stoep stonden. Jens & Split hebben de spatschermen erop gezet, JeeWee heeft de motorklep nu goed vastgezet, mét veer. Dank heren!

Verder flink opgeschoten met de kabelboom aan de voorzijde, de kofferruimte is voor de tweede keer gelakt, de vooras zit er ook al weer onder, nu met rasterplaatjes zodat de as op een goede manier kan worden ingeregeld, bedankt Split! Van Jens heb ik een nieuwe stuurkogel gehad, dit is nu ook allemaal weer in orde.

Een compleet nieuwe kabelboom, deze kan er zo weer uit als de kever wordt gespoten. Hier komen de twee kabelbomen bij elkaar, vandaag wordt dit aangesloten, ook zitten de kachel slangen er nu in aan de voorzijde, ik kon nergens kachel slang vinden in de juiste maat, daarom zit er nu uitlaat slang in bestemd voor schepen... Verbranden zal het in elk geval niet...

Marco heeft dit weekeinde het dashboard verder afgewerkt, het ziet er nu heerlijk strak uit. Er zit helaas hier en daar nog een puntje, maar dit lossen we wel op als de kever naar de spuiter gaat. Bedankt Marco!

Vandaag ga ik de stuurstang uitlijnen, deze schaaft nu tegen het schutbord aan. Ook ga ik voorzijde afbouwen en de kabelboom aansluiten.

We hebben nog een week voor de APK!