Omdat ik er zelf toch niets mee kan heb ik nog enkele onderdelen te koop. Wellicht dat iemand er hier nog iets mee kan...
Setje rood/witte achterlichten. NIET-helder en in perfecte staat. 45 euro
Foto
Brandstoftank van een 1990 Golf 2 GTD.
Prima staat en compleet met de gehele vulhals mikmak en vlotter. Ideaal voor ombouw van een benzine naar diesel. (past plug en play, bij mijn eigen auto ook gedaan) Vraagprijs 15 euro.
Gordel-set voor Golf 2 achterin.
Niks mis mee en n.m.w. geheel compleet. Vraagprijs 25 euro?
4x Michelin Pilot Sport
Banden in de maat 245/45/18. Denk dat ze nog zo'n 4mm profiel hebben, ideaal voor een trackday oid. Vraagprijs 100 euro.
Setje elektrische verstelbare en verwarmbare spiegels
Van Passat 3B/3BG. Past op Passat van 1996 tot 2005 en als je de voet omzet ook op Golf 4. Met enige creativiteit ook op Golf 3 en dergelijken. Vraagprijs 50 euro.
Autobra voor Passat 3C.
Verkeerd geleverd want ik rijd een ouder model. Past op Passat vanaf 2005. Nieuw in verpakking. Vraagprijs 60 euro.
Votex Middenconsole Golf 2
Betreft een Votex middenconsole voor Golf 2. Geen gaten in geboord, enkel in het bovenste aflegvakje is een antislipmatje geplakt. 60 euro
Votex Middenconsole Golf 2
Deze console is iets aangepast. Asbak is eruit gezaagd en is nu plaats gemaakt voor schakelaars voor de elektrische ramen. 50 euro.
Foto
6 Versnellingsbak voor 1.8T motor.
Deze versnellingsbak komt uit een Seat Leon 1.8T (180pk AUQ motor) en blijft over na ombouw van Golf 2 naar 1.8T.
Past zo op Golf 4, Beetle, Bora, Audi A3, TT, Leon, Ibiza, Octavia.
Daarnaast natuurlijk ook te gebruiken voor een projectje.
Is compleet met startmotor, vliegwiel en koppeling.
750 euro.
Desgewenst ook subframe, stuurhuis, en aandrijfassen van bovenstaande auto te koop.