View Single Post
  #9  
Old 12-07-2009, 09:44
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

Quote:
Originally Posted by Samurai
die relais kunnen wel schakelen, maar dan moet er wel stroom nar komen vannuit de schakelaar!

Ik heb dit zelfde probleem gehad, was een kwestie van nieuwe schakelaars, dit is eenmaal een slecht punt bij o´a de golf 3.

En dan nog, als je ECHT niet weet wat het is, probeer gewoon met het geodkoopste ding wat je kan vervangen.



maar als ik voor in de auto schakel gebeurd er hetzelfde.


Nu ik er over nadenk: er zit wel een weerstandje tussen de motorterminals; zou die niet oké meer zijn en zou dat de oorzaak kunnen zijn?
Nogmaals: ik meet gewoon spanning op de terminals èn de motor draait ook 'gewoon', als ik er rechtstreeks spanning op zet.
Behalve dat weerstandje dan...



Heb je al gekeken naar die weerstand en waar zit die?
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote