Zo eindelijk weer eens een flinke update!
Ten eerste heb ik afgelopen week alle resterende rubbertjes, moertjes, klemmetjes, chrome dingen en rest van de onderdelen gekocht bij WM autoservice in balgoij. Toch wel stuk betere sjizzel dan paruzzi!
Maar goed, met deze onderdelen kon ik de motor compleet maken!!
Zie hier het eindresultaat. Ik moet zeggen.. vindt het wel geil geworden!
Oh ja. We hebben 3 uur met 5 personen (telt u mee? dat zijn 15 man-uren) naar een stuk staal staan te kijken (lees: het dak) en een stuk zwart stof (lees: de hemel). Na de 3 uur hadden we helemaal niets gedaan. Kortom: uit handen geven!
Uiteindelijk bij de bekleder uit gekomen die ook de polo van mijn broertje heeft gedaan. Die gast heeft heel het klusje binnen 3 uur (!!) geklaard. Komt uit Schaijck. Tegen een hele mooie prijs!!! (dus wie interesse heeft, pbtje!)
Hierbij de foto's: Let niet op de vouwen in de stof, komen van het opgevouwen liggen van de stof. Na een paar dagen in de zon zijn deze al heel eind weg getrokken.
Het volgende zijn julie vast met me eens: het is nu echt geweldig om dingen in elkaar te zetten, weten dat het de komende tijd zo blijft zitten! en dus al een stukje eindreslutaat ziet.