Thread: Foto's VW-Euro
View Single Post
Old 20-09-2004, 07:09
Jasper Ovaal's Avatar
Jasper Ovaal Jasper Ovaal is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Jasper Ovaal
Thumbs up

Zo, Dat was me wel weer en weekendje, Erg veel Slappe Lol gehad,
Erg leuke auto's gezien en toch weer her en der wat mensen gesproken, jammer van die Asociale buren die klasieke muziek s'morgens En dan winnen ze ook nog een keer met vuur maken, erg jammer allemaal,

feesttent was erg erg gezellig, ik heb wouter er nog op staan dat ie aan het HAKKUUU is, Trouwen s Niels kon nog echt hakken, jammer dat ie zich er voor schaamde, :biggrin:

jammer dat sommige niet zo goed tegen de drank kunnen, af en toe beetje hoog op lopend, nog 2 ruzies van andere ff gesust, en een biertje gebracht,

Heb ook nog die super spannende Film gevolgd met Bob naast me. De Aftiteling beviel me het best, maar wel grappig gezicht al die auto's voor dat scherm.

Nog meer te vertellen,
De sprint was een beetje kort, en ze mochten de schans wat hoger maken dat gaan ze tenminste echt vliegen,. ik zal vandaag er ook nog wat foto's op zetten, Doei doei maar weer.

dat was het weer, ff, misschien komen er nog flash backs als ik de foto's zie

Oja, ook erg prettig dat ze de eerste avond me slaapzak hadden vol gegooid met brandnetels, moet je na de feesstent, bij in nuchtere houding je slaapzak nog even ontbrandelen, {mooi woord} :frown: En er zit minder in zo'n krat, als dat ik had gedacht. :o