Thread: Foto's VW-Euro
View Single Post
Old 19-09-2004, 22:15
Tento's Avatar
Tento Tento is offline
VW Enthousiast

Ff tussendoor: dat die gast een knal met die Mac Lite kreeg had ie echt helemaal aan zichzelf te danken, stond er een paar meter vanaf. Dit had ook niks met het burnen te maken, hij flikkerde de inhoud van z'n glas bier over de motor van een kever die men op dat moment bekeek. Ok, meppen is niet goed te praten maar als de bestuurder vraagt waar dat goed voor is en hij antwoordde iets in de trent van : wat denk jezelf>>>tja, dan denk ik ook van: blijf met je poten van andermans spullen af...... . Hoop dat de bloedspetters weer uit de broek gaan, die schapendoes ( één van de 2 met de microfoon) was daarna nog geraakt door een bierglas in z'n hand, dacht dat ik dat was hahahah, echt niet, "ja, weet je wel met hoeveel we hier zijn...", ik denk ,waar heeft die gast het over, maar niet op reageren. Zat me toch niet lekker dus maar ff VERBAAL verhaal gehaald en alles koek en ei, had zich in de consternatie vergist, naja, oftewel komt het allemaal hier op neer:

sommigen krijgen van overmatig %-consumptie een kwade en jaloerse dronk over zich, tja, opzoutuh en nooit weer komen...... damn, wat een lap tekst. Voor de rest, zie de T-file op www.vw-speed.nl :biggrin: :biggrin: :biggrin: