Thread: Warm lopen
View Single Post
  #23  
Old 19-06-2009, 05:33
Sjeesbeest Sjeesbeest is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,450
Default

moet je ff compressie test doen, dan weet je of er compressie van de cylinder richting koelwater gaat.

Kan ook zijn dat je nieuwe thermostaat van een verkeerde graad is dat ie veel te laat open gaat, hetzelfde geld voor je koelwatersensor.

Tevens omdat je wagen al een paar keer goed heet is geweest kan het zijn dat die slang al een opdonder heeft gehad (die slangen hebben het eeuwige leven ook niet)

Hoe "heet" gaf je watermeter aan dat ie was voordat de slang knapte?

Had je alle luchtbellen eruit tijdens het vervangen van je waterpomp?

Interne reservoir moet je naar mijn weten vullen tot aan zo'n klein streepie kort onder je kvs-dop(staan ook merkstrepen aan de buitenzijde bij sommige types), stationeer laten draaien met de verwarming op de hoogste stand en de dop er niet helemaal op draaien en dan af en toe knijpen in de onderste slang die naar de radiator gaat zodat alle lucht eruit is.

Staat je ontstekingstijdstip wel goed? Als die verkeert staat dan wordt ie namelijk ook
veel te heet.
Reply With Quote