View Single Post
Old 15-06-2009, 14:34
golf16v's Avatar
golf16v golf16v is offline
Postwhore

aangezien ik praktisch toch geen meetings doe en de golf rond september pas af is (heb vandaag afgespraak gemaakt, gaat 2de week van augustus binnen voor te spuiten) zal ik al wat foto's posten van het interieur

heb dus een nieuw setje RECARO Expert M op de kop kunnen tikken (met opties: opblaasbare lendensteun, uitschuifbaar stuk zitvlak en wangen van rugleuning die verstelbaar zijn naar binnen/buiten toe)

vervolgens heb ik 2x gti interieurs gekocht (1x golf gti rabbit , 1x scirocco gti) omdat ik stof wou hebben om de middenstukken te laten vervangen door het originele gti stof (wou iets speciaal, en toch originele look).

waarom 2 interieurs om 2 stoelen te kunnen bekleden? ==> voor de banen die ik nodig had hiervoor was enkel achterbank bruikbaar owv breedte middenstukken of het stof van een golf 1 gti rabbit (hebben andere voorstoelen)

het stuur is ook binnen, wordt bekleed met geperforeerd leder en rood stiksel aan de binnenkant.
net als de hoes van vitessepook die ook in geperforeerd leder komt met rood sierstiksel (wil het rood van de grille ook beetje terugvinden in de auto)

beetje zoals in golf 5/6 gti dus:

Reply With Quote