UPDATE 12 juni 2009:
poetsen
Woensdag (10-6) ben ik na het werk ff naar Hoofddorp gereden.
Mijn ex-collega is namelijk tegenwoordig autopoetser! Dus...
Voor wênig ff het brikkie laten poetsen
(had-ie ook beloofd...)
Eerst de hoge-druk eroverheen en daarna aan de gang.
Ik heb zelf wat af zitten plakken en logo'tjes en strips verwijderd en de 'boys' hebben hun ding gedaan; van 14.30 tot zo'n 18.15 (!)
na het schoonspuiten ging Manuel over de motorkap
...en z'n neefje deed de rest!
Hij staat er dus nu (nèt voor de 'Food-strip=meeting' in A'dam) er op z'n mooist bij
(11 juni)
roest!
Aaaahhhh! Wat denk je?! Rijd ik terug van Hoofddorp (in de file natuurlijk
); moet ik plotseling toch ff hard remmen! Maar tijdens het remmen voelde ik al, dat de remdruk 'wegvloeide'...
Verder maar rustig rijden en met behulp van de handrem toch maar heel voorzichtig naar huis rijden.
Auto neergezet en de dag daarna maar met de Vento naar het werk (wat een luxe
)
Ná het werk meteen de Fire gehaald en naar de garage.
Wat bleek? De remleiding rechtsachter was doorgeroest! Ik was nèt op tijd, want het lampje ging ook al aan, dus het niveau was al aardig 'nihil'...
Maar goed, ondanks de grote drukte werd ik toch geholpen en werd er meteen een nieuwe leiding gehaald.
Al met al kon ik dus gewoon weer remmen (beter zelfs, want Ã*k heb samen met de monteur ontlucht...
)
hier ligt-ie in twee stukken
Toen-ie toch op de brug stond, heb ik meteen maar de mistlampen aangesloten op de stekkers, die nog over waren.
Dat klopte! Ze doen het nu dus allebei, al zijn ze niet erg fel...
(NB: bruin/ geel-wit is de kleurcode links èn rechts
voor de liefhebbers)
hier wacht-ie op de nieuwe remleiding