View Single Post
Old 10-06-2009, 22:21
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Wil ik ook, vandaar dat ik ook niet ga kl*ten met het voorbehandelen zelf te doen, maar het gewoon lekker laat doen door iemand die weet waar ie mee bezig is.

En omdat het voorlopig nog niet gebeurd, volgende zomer pas, wil ik me eerst omzien.
De keuze voor wit is overigens niet gevallen door de prijs, maar omdat ik het gewoon een rete-gave kleur vind. Maar in de prijs moet die kleur toch ook wel aardig wat uitmaken, vergeleken met bijvoorbeeld een metallic-kleur (dus ook geen blanke lak nodig).

Maar als jij er eentje weet die het goed kan, laat het me maar weten. Heb (andere) Chris al een PB gestuurd in ieder geval.

Als je dan toch de hele auto laat doen zou ik zeker wel kiezen voor een 2 laags systeem ,dus kleur met blanke lak !
Dat scheelt enorm in onderhoud en de lakstand is vele malen mooier dan een gewone 2k kleur .
Ik heb mijn witte jetta (l90e alpinweiss ) ook in de basislak met blanke lak gespoten ,en dan blijft de auto veel mooier!
Je hebt dan veel minder poetswerk ,en de auto blijft ook mooi wit ,door de bescherming van de blanke lak!
Het kost misschien een paar euro meer ivm spuiten ,maar als je dan toch alles laat doen (dus ook de voorbewerking en plamuren e.d.) zou ik het zeer zeker wel overwegen !.

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote