View Single Post
Old 08-06-2009, 21:35
cloontje's Avatar
cloontje cloontje is offline
VW Guru

Default cloontje zijn 1er

hey,

Na 2 jaar niks aan de 1er te hebben gedaan (druk met het werk en motivatie wat was zoek ) ben ik er eindelijke echt aan begonnen.

Het is dus een 1er uit '77 met Tittenteller en kleine lichtjes uiteraard en orgineel schuif kanteldakje. er komt nu een 2.0 8v klepper van een golf 3 in met dubbele webers !

Ik wil eddyvw alvast bedanken voor de hulp want zonder hem was het allemaal niet gelukt! en Vains voor zijn maffe ideeen en ook zijn hulp

Dit is hem dan :

de binnenkant, het dashboard is ook in kleur gespoten.

het kontje

motor ruimte

het hart erin lepelen

operatie geslaagd en gelijk even de webers erop

webers

zoals je kunt zien is er nog veselijk veel te doen. er moeten nog een aantal dingen van de motor verchroomd worden. ook aan de start motor moet het nodige nog aan gedaan worden maar ik weet nog niet wat.
de versnellings bak gaat er nog vanaf en die word zwart gespoten want dat zilver staat me niet aan (net zoals de water pomp).

Het interieur staat ook al te trappelen om erin geplaatst te worden (met nieuw leer overtrokken , golf 2 gti interieur) maar ik wil eerst dat de motor loopt en dan komt de rest pas.

De kabelboom heb ik ook al verlengt want die komt via de binnenkant van het spatbord te lopen.

Maar zoals ik al zei , nog genoeg te doen en ik probeer om dit project uptodate te houden.

Gr cloontje
Reply With Quote