Zo bij deze weer een update van de caddy.......
Afgelopen week bij VVT (Van Vught Tuning) een compleet 63mm Simons RVS uitlaatsysteem met 2 dempers gemonteerd onder de caddy...
Eerst de originele downpipe nog laten zitten,maar zal binnenkort vervangen worden door een grotere downpipe en nieuwe grotere turbo.........
Zit aleen nog te twijfelen of het net als bij de vorige blauwe caddy een VNT20 turbo word of een grotere VNT22 turbo....
Voordeel van de VNT20 vind ik zelf dat deze sneller opspoeld onderin, en bij de VNT22 doet deze wat meer en langer boven in...
Voordeel van de VNT22 is wel dat deze meer vermogen aankan.
Ook omdat de caddy versnellingsbak niet zo lang is zit ook nog te twijfelen welke keus het beste past bij de nieuwe upgrate....
Mocht er binnenkort een nieuwe turbo op komen zal ook gelijk een en andere veranderd gaan worden:
-VNT20 of VNT22 Turbo (zie foto voorbeeld turbo)
-Race pp 520 verstuivers
-Sachs koppeling monteren
-Grotere downpipe
-Nieuwe Op maat gemaakte Chip VVT (Van Vugt Tuning)
Ook nog weer bezig geweest met de 14inch verbreed staal......Het lag op een laag pitje en had alle 4 velgen klaar maar heb 2 velgen weer helemaal kaal gehaald en ben rustig bezig weer met spuiten.
Tussentijd nog even de carterbeschermplaat zwart gespooten en M8 bouten/ringen en moeren met nylondraad allemaal in RVS gekocht.
Meesten moeten nog even op lengte worden ingekort voor het bevestigen.........
Eind deze week zal de nieuwe afdek bescherrm-kap van de motor hopelijk klaar zijn....
Eerst een plastic primer op de kap aanbrengen en daarna met primer de oneffenheden/relief er uit schuren zodat het een mooi strakke afdek-kap word in kleur van de caddy.
Bij deze weer even wat foto's van de vorderingen..............