View Single Post
  #57  
Old 07-06-2009, 20:15
redbull's Avatar
redbull redbull is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,361
Default

Ben vandaag heel de dag bezig geweest met het uitzoeken waarom de pomp niet afslaat.
Heb alles los gehaald en opnieuw aangesloten.
Rood/wit en de rood/geel dik op de zwarte stekker(E14)Aansturing brandstofpomp.
Rood/geel dun op de witte stekker(D13)aansturing Brandstofrelais.
Rood/groen op de witte stekker op de dikke rood/zwarte draad.
Zwart/geel op nr 87 van het bijgemaakt relais 32.
Zwart/wit op nr 86a van het bijgemaakt relais 32.
12v geschakeld op nr 86 van het bijgemaakt relais 32.
12v constant op nr 30 van het bijgemaakt relais 32.
Massa op nr 85 van het bijgemaakt relais nr32.
en de rood/gele van de 2 polige stekker in de parvan aan de massa.
Relais 80 op de 2de plaats van de zekeringkast.
Maar zodra ik relais 80 inschakel en dan het contact uit draai blijft de pomp lopen.
Maar met relais (blauw) nr 67 dan gaat de pomp wel uit als je het contact uitschakeld
Maar dan slaat hij niet af met contact aan.
Wat doe ik dan verkeerd word er een beetje gek van.
Is een project en gaat een beetje te lang duren heb nog 2 golfjes staan die ook mn aandacht verdienen
Als er iemand bereid is om te komen helpen betaal ik de benzine en het eten en drinken.
Heb geen rijbewijs E achter B dus ron ik kan niet met de kar komen anders had ik het gedaan.
maar dan moet ik een bus huren en een ambulance en de benzine en iemand die mee kan rijden,dat word me toch iets te veel.
dus de optie staat voor jou open om me uit de brand te helpen.
denk dat je het in 10 min geregeld hebt.

dus ron als je een dagje uit wil regel ik het voor je
onze dank zal dan zeer groot zijn,ja mn vriendin wil ook een beetje ruimte.

gr menne
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door"
Reply With Quote