UPDATE 2 juni 2009:
rolkooi
Vandaag heb ik een rolkooi in de GTI Fire and Ice geplaatst.
Deze heb ik zaterdag, op weg naar Witteveen (D) opgehaald in Zwolle.
(Wéér een weekendje weg met 'de vrouw'; èn naar de AllCar Meeting in Ruinen geweest)
De rolkooi bestaat uit 4 delen van gepolijst aluminium: een 'rek' voor achter de stoelen, twee zijbeugels langs het dak naar de achterveerpoten en een verstevigingskruis in het midden. Het geheel wordt met bouten en moeren aan elkaar gezet. Zodoende hoef je (met een beetje handigheid) niet eens je stoelen te demonteren
Eerst moesten de hoedenplanksteunen er natuurlijk wel even uit, maar na een uurtje klooien, zat-ie er in:
van achteren zie je het verstevigings-kruis goed
Hij zit gewoon klem tussen dak, vloer en veerpoot-kolommen; zodat er gelukkig niet in de carroserie geboord hoefde te worden. Natuurlijk moesten er wel stukken uit de hoedenplank-steunen worden gezaagd, dus had ik een extra setje op de sloop gehaald.
De originele zijn bekleed en die wil ik niet ver n#*ken. De 'slopers' heb ik dus 'ff aangepast' en deze worden t.z.t. wel eens bekleed...
de donor-hoedenplankdragers uitgezaagd
Als het moet, kunnen er nog steeds mensen achterin, maar dan moet je wel een beetje naar het raam hangen, maar het kÃ*n... Ik heb het zèlf getest
Je voelt je dan wel erg opgesloten...
Op de volgende foto zie je ook nog de paarse
'SCHROTH' gordelhoesjes, die ik toevallig vorige week in de aanbieding-bak van
'Jim Barend's autoshop' in Haarlem tegen kwam voor € 10,-
dit ziet er wel 'racy' uit, of niet?!
Als het goed is, blijft de GTI voorlopig wel zo!
dus: later weer meer?
PS: Ik heb nog ff wat foto's gemaakt, toen het allemaal klaar was, natuurlijk!
Hier een paar daarvan:
![Smile](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/smile.gif)