Hallo allen
Ik ben Peter uit Hoogeveen ben van bouwjaar 1983 en heb altijd binnen geslapen...
Na jaren van afwezigheid uit de VW scene sinds gister weer in het trotse bezit van een Golf
Na lang aandringen van mijn kameraden en omdat ik toch eigenlijk wel weer is een Golfje 2 wou hebben heb ik gister de knoop doorgehakt en mijn andere auto ingeruilt op deze Golf.
Namelijk een vers geimporteerde Golf 2 1.8CL Automaat van 86
Word dus nog belastingvrij en kan hem nu al als oldtimer verzekeren
Auto heeft origineel maar 117.000km gelopen en hij komt van de eerste eigenaar (een vrouw van 1938 haha). Ik ben er zeer content mee en wat rijdt dat relaxt zo'n automaatje, en wat een rust in het interieur en alles, ja die Duitsers wisten wel hoe ze degelijke auto's moesten bouwen
Plannen, niet heel veel, paar plekjes netjes maken, met de buik op de grond met een schroefsetje en een paar leuke tijdsoriginele wieltjes en nieuw chroomwerk + bumpers
Heb hier alvast een paar slechte fototjes.
Heb hiervoor talloze auto's gehad waaronder een Golf 1.3CL van 92, type 2 GTI 16V, type 2 1.6, en type 1 GTI van 83 en altijd leuk om mensen van vroeger nog steeds te zien op de VW forums.
Denk dat ik veel plezier van dit autotje ga hebben, gistermiddag al 200km gereden en wat rijdt dat ding lekker zeg!
Groetjes,
Peter