View Single Post
Old 29-05-2009, 22:16
sikke aant's Avatar
sikke aant sikke aant is offline
Volksforum Aandeelhouder

Ik ben vandaag met een klein projectje begonnen

Ik heb gister een 100pk pompverstuiver met 5-bak voor mijn caddy gekocht en een 130pk pompverstuiver met 6-bak voor de passat!!!

De passat heeft nu bijna 4Ton gelopen en hij had nu een lekke kop, 2-massa vliegwiel trilt en hij had zijn pk`s niet meer.
Ik zou hem eerst inruilen maar ik kreeg er echt helemaal niks meer voor, dus heb ik besloten om er een andere motor in te hangen want de rest van de auto is gewoon perfect, de vorige eigenaar heeft hem echt super onderhouden en er zitten heel veel nieuwe onderdelen op.

Dus nu ben ik een 130pk met 6-bak aan het inbouwen, deze komt bij Theo Kloosterman vandaan en die heeft hem ook gelijk gechipt, naar 200pk volgens hem, dit lijkt mij wel erg veel maar we zullen zien als hij straks loopt, ik wil hem dan ook even op de testbank hebben natuurlijk want eerder geloof ik het eigenlijk niet.

Ik heb vandaag de oude motor er uit gehaald en de pompverstuiver er weer in gehangen, met nieuwe riem, waterpomp enz enz.. Er moet toch nog best veel aangepast worden, zoals versnellingsbak steun, gaspendaal, schakelstangen en kabelboom onder het dashbord, maar dan heb je straks ook wat natuurlijk

FOTO`S volgen nog natuurlijk

Mijn 85er golf 2 GTD daily topic

58er Spijlbus project topic
Reply With Quote