27-05-2009, 10:22
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by joossie
Als je ze koopt zijn het mooi wielen...... als je ze erg goed bijhoud dan blijven ze ook nog wel mooi. Maar bij de meeste krijg je steenslag op de lak en dan begint de ellende.... de lak gaat bladeren. En dan kun je er niks meer mee.
Je kan ze niet spuiter of coaten omdat de boutjes er niet uit willen... of afbreken. Konden alleen de boutjes er maar uit dan kun je er nog heel veel dingen mee als je er wat mee krijgt.
Maar voor de prijs heb je best wel leuke wielen en er is zeker met de crisis een hele grote groep mensen die ze koopt.
Zag in Oostenrijk al veel meer types nep bbs onder de dikste auto's... beetje jammer maar voor het oog staat het best mooi.
Deze waren ook nep...... maar wel erg mooi.
En als je er toch maar 1 jaar oprijdt........
|
Betreffende het spuiten / coaten heb je wel een goed punt. Als ze slecht worden zijn er maar weinig mogelijkheden(buiten het uitboren van de boutjes en dure nieuwe plaatsen)
Deze zag ik ook op mp. Inc. banden ook een mooie originele set. Op dit moment ga ik sowieso niet aanschaffen, omdat er gelijk een verlaging bijkomt om het mooi te maken. Het is altijd leuk om te kijken wat er allemaal aangeboden wordt. Jammer vind ik van MP dat de laatste jaren er duizend aanbiedingen staan van nieuwe velgen en dat het 2e hands assortiment helemaal ondersneeuwd. Had nog een keer A8 Gullideckels gevonden voor Eur 275,- Zulke vondsten zijn nu moeilijk te vinden, omdat 99 van de 100 advertenties nieuwe velgen zijn.
Originele BBS A6
|