09-09-2004, 12:01
|
|
No personal life
|
|
|
|
Ohkee... Het lijkt wel een Robijnrood 67er topic hier maar toch....
Had dus ook een 67er, was niet een hele frisse kever meer.. en de accu was ook overleden (stond overigens wel gewoon onder de achterbank ) Starten kon je soms met de contact sleutel.. andere keren moest je even aandrukken omdat de accu dan geen genoeg prik had om de startmotor rond te slingeren. Aandrukken kostte slechts een paar meter dus kon het op de oprit!
Op een dag was ik even richting leeuwarden. Toen ik bij kruispunt E10 (voor de insiders vanuit richting Tytsjerk <-->Leeuwarden) een haakse bocht moest maken dacht ik toen m'n lichtje op groen sprong kreeg ik ineens een sportieve inval.. Trap het gas in en neem de bocht naar links met ietsjepietsje teveel gas! Gevolg: een 360 graden slinger op een autowegkruispunt! Echter ik kwam meteen op de goede rijbaan EN in de goede richting tot stilstand. Omdat het gebeuren me wat overrompeld had stond ik dus met een afgeslagen motor.. Laat dat ding nu net niet willen starten met de sleutel. Dus ik stap uit, begin dat ding aan te drukken en spring erin en rij weg met een erg droge kop... Al die luitjes die stonden te wachten voor het rode licht hadden mijn slinger dus zien gebeuren... en de meesten zaten echt tegen de ruiten geplakt. Was wel een hevige actie al zeg ik hetzelf...
|