View Single Post
Old 25-05-2009, 17:48
DfS-Golf's Avatar
DfS-Golf DfS-Golf is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mitta
LET OP!!!

Foodstrip is een plek waar gemeet mag worden, hiervoor is toestemming van de gemeente/politie gegeven. Normaal gesproken is het een Honda meeting plek, hun hebben hier hun best voor gedaan en willen dit graag behouden.

Associaal gedrag zal niet worden gewaarderd, dus geen Gummy's of langere tijd on-nodig gas geven e.d. Nu denk ik dat dit voor de meeste van hier vanzelf sprekend is, maar toch vermeld ik het er even bij.

Mijn maten met Honda's en ik zelf willen er graag nog terug kunnen komen.

Bedankt voor jullie begrip.

LET OP!!!

Hallo, ik zie dat jullie een vw meeting willen organiseren op een dag dat er altijd een Honda meeting is.
Ik vind dit persoonlijk niet erg, hoe gezelliger hoe beter.
Alleen wil wel nogmaals onderdrukken, dat we het niet waarderen zoals hierboven staat.
Eveneens wordt het niet gewaardeerd dat er een subwoofer keihard aanstaat, en dat als je 100m verder staat de dreunen nog voelt.

Wij staan er nu al bijna 3jaar en nog nooit gezeur gehad met de politie.
Dit willen we graag zo behouden.
We zijn niet de beroerdste maar als het niet naar ons zin is, komen we op je afstappen om vriendelijk en normaal te vragen of het wat minder mag, en of jij je wilt gedragen. En wordt er ook gewoon verwacht dat je daarop normaal reageert en je dan ook houdt aan de vraag die je is gestelt...

Zoals Mitta ook zij, wil hij er ook vaker komen.
Maar als er asociaal gedaan wordt en flink wordt gekloot, zou het wel de laatste keer kunnen zijn geweest dat er een meeting/samenzijn is op de Foodstrip...

Bvd
En tot 12juni
Mvg
David