Ik zou eerst je contacten maar even nakijken ,en dan met name de plus en min aansluitingen ,want er zit immers niks op zo'n eco diesel !
Tenminste ,je plaatst dit in het Mk2 gedeelte en dan ga ik er van uit dat je een 1.6 Td (motorcode 1v) hebt .
Check de plus op de startmotor en de min van de accu naar de carrosserie en de min van de carrosserie naar de versnellingsbak ! ,want daar zat mijn probleem toen ook ,mijn auto wilde van het ene op het andere moment ook niet meer starten !
Toen bleek de massakabel geen goed contact te maken in een aansluitpunt,die was helemaal groen geoxideerd ,en dat zag je aan de buitenkant niet !
Probeer anders eens een startkabel van de massa van de accu ,naar de massa van je motor te leggen (bijv op de cilinderkop of startmotorbout ) en kijk eens wat er dan gebeurd.
Het kan ook zijn dat de draad die je startmotor aan stuurt (volgens mij een zwart rode) dat die geen goed contact maakt .'
Het kan dan ook nog zijn dat je contactblokje stuk is ,wat achter het contactslot zit .
Tenslotte kan het natuurlijk ook nog je startmotor zijn .
Ik kan het weten ,want ik heb dit alles al eens meegemaakt bij m;n verschillende auto's!
Van de startbooster zal het niet gekomen zijn ,tenzij je 24 volt er door heen hebt geknalt
![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)
.
Succes !