als er iemand geintereseerd is wil ik mijn g60 blok/project verkopen.
was van plan het G60 blok helemaal op te knappen en bij mij in de golf 3 te leggen. het blok is zo goed als klaar. het onderblok is compleet gereviseerd, sputterlagers zijn nieuw. + zwart gespoten.
allemaal nieuwe waterflensen + waterslangen + sensoren
nieuwe orginele stalen koppakking, carterpakking + klepdekselpakking
de kop is uit elkaar geweest. in/uitlaat poorten zijn licht bewerkt(oneffenheden eruit voor betere luchtstroom), kleppen zijn opnieuw ingeslepen (dichten weer 100% af!) en zitten nieuwe kleprubbers in. klepspeling gecontroleerd.
zit een splinternieuwe koppeling,drukgroep,druklager in. het vliegwiel is afgedraaid.
de lader is door Arno Lader(polo3) gereviseerd + bewerkt (koste 600+euro) + nog halfjaar garantie. dus NIEUW! heeft na revisie niet meer gedraaid!
in + uitlaatspruitstukpakkingen zijn ook nieuw. en ook een spagettiespruitstuk! + orgineel g60 spruitstuk
maar toen ik vandaag de kop erop wilde zetten draaide de eerste kopbout dol. de rest is nog goed!!
dit was voor mij t punt om alles te verkopen.
het is nog wel op te lossen dmv uitboren, tappen en helicoil erin.. maar ik heb er geen zin meer in.
heb er nog een ander compleet onderblok bij. km-stand onbekend.
het blok is in nov. 2008 lopend uitgebouwd! had toen 180.000 gelopen.
en heb alle onderdelen erbij zoals: schakelkabels+pook, kabelboom, computer, intercooler + buizen 180graden bocht voor golf 2+3 + pakking
heb er evt ook nog een sprinter intercooler bij
klein nadeel is dat het blok nog niet compleet opgebouwd is en nog wat losse delen bij zitten. maar voor de handige jonge is dit peanuts
er zitten zowiezo al voor €1400 aan nieuwe onderdelen in, aan of bij.
vraagprijs is daarom 1400euro voor een goede motor!
kop + blok evt open te zien.
mvg Pierre
als je interesse of vragen hebt mag je altijd een persoonlijk bericht sturen
geen onzinbiedingen graag! heb er al genoeg ellende mee gehad
dus alles om een g60 in je auto te bouwen
http://www.mijnalbum.nl/Album=JGDBOS7P voor foto's