View Single Post
Old 10-05-2009, 17:38
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile ...en een flinke stap verder...

UPDATE 10 mei 2009:

get down...
Ja hoor, vandaag is-ie dan eindelijk omlaag gegaan.
Mirella heeft me lekker de hele middag geassisteerd en heeft ook weer wat technische kennis opgedaan
(voortaan kan zij mijn velgen wisselen, mèt momentsleutel en al)

Als eerste al de bovenste moertjes vóór en achter gecheckt, omdat die nog wel eens héél vast zitten.
Vóór ging het inderdaad zwaar, maar het is tòch gelukt.
(Ik moest hiervoor wel m'n eigen 'special-tool' maken, door aan de zijkanten van mijn dop-21 twee rechte kanten te slijpen, zodat de Bahco erop kan)
Voor de rest geen noemenswaardige problemen meer.

De vóórkant is nu 3,5 cm lager en achter -4 cm. Niet verbazend veel dus, maar dat hoeft ook niet; het verschil is duidelijk zichtbaar.
Ik kon dit setje voordelig krijgen van 'Mu!s' hier op het forum! ('t duurde even, maar dat ben ik alweer vergeten... thanx 'Mu!s'!)

En nu de foto's, want dÃ*t willen jullie alleen maar!
Zó was het:

standaard hoogte voor een terreinwagen...

Zó is het nu:

zijkant

...en van linksvóór een shotje

sneak preview:

zoals deze, met kruis...

-aluminium rolkooi? (!) (...ik ben in onderhandeling)
-origineel JOM éénarm-mechanisme hier op het forum gevonden!

(P.S.: Al die mensen die zich niet kunnen vinden in het Jetta-front, mogen een donatie doen voor een rallye-front; ik denk dat het dan snel kÃ*n gaan...
Ik vind nog steeds, dat het mijn-eigen-ding moet zijn en dus niet helemáál zoals af-fabriek. En ik vind het front juist één van de mooiste kanten van mijn Fire and Ice...
Ik zal dan wel nooit de prijs van 'meest origineel' winnen, maar mss wèl de 'orginaliteitsprijs'...
De originele, dubbele grille ligt nu op voorraad en blijft daar waarschijnlijk tot de F and I ooit van eigenaar verwisselt...)

later weer meer!
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote