1. goeiemoggel!
2. ffe voorstellen met foto's. altijd leuk
3. door dat dop gaatje kun je het vliegwiel zien. op dat vliegwiel zit een merkteken, aan de hand daarvan word de onsteking afgesteld.
het is wel de bedoeling dat het dopje erin zit. anders komt er troep in.
4. ditriebutiekap zit met 4 klemmen vast, en daar kun je bij zonder dat de dynamo eraf moet. het is een beetje priegelen, maar het kan wel.
de riem moet niet te los en niet te strak, je moet de riem aan de voorzijde pakken en maximaal 90 graden kunnen draaien. is het meer dan moet de riem opgespannen worden.
dan heb je het geluk bij een 1.3 golf dat het een kwestie is van 3 bouten losdraaien van de waterpomp, de waterpomp verdraaien tot de riem goed staat. en weer vast draaien.
en, we zijn gek op foto's
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?