10-05-2009, 08:33
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,407
|
|
Quote:
Originally Posted by RubenD
Waarom boor je nu juist in de bovenkant en onderkant gaten? De steun moet toch het meedraaien van de bak tegen gaan zeg maar, doordat de motor draait en koppel genereert.
Om die steunen zo sterk mogelijk te maken moeten ze zo hoog mogelijk worden, alles wat tussen de boven en onderplaat zit kan er bijna tussenuit gehaald worden, maar de onder en bovenkant van de balk//steun moeten volgens mij juist dicht blijven.
Maar hoe dan ook, ziet er wel mooi uit zo!
|
Hier heb je gelijk in, maar de bak krijgt aan het koppelingshuis nog een steun die het verdraaien absoluut niet toe laat en ook de motor krijgt een soortgelijke steun, dus er zal niets gebeuren.
Omdat de steun niet heel hoog is kon ik in de hoogte de gaten niet kwijt en omdat de rubbers behoorlijk ver van het draaipunt zitten zal er niets aan de hand zijn, een tweede gedachte van het open maken aan de onderkant is het vuil dat er nu uit kan.
Er zit geen fancy berekening achter maar ik denk dat het allemaal wel goed komt.
Paul.
|