We hebben de Golf IV Cabrio ingeruild en vandaag onze nieuwe auto opgehaald..........
Het is een Golf Plus uit 2005 geworden.
Een mooie kleur blauw (al zeg ik het zelf) , 1.6 FSI , ongeveer 92000 km gelopen, een
Sportsline Edition,,mooie sportstoelen erin, en verder ook zo'n beetje alles erop en eraan.............
De velgen die er nu op zitten heb ik er "voor nood" even bij gekocht en direct erop laten zetten..............
Het is de bedoeling dat de Audi "Ambition" velgen erop komen die eerst onder de cabrio zaten,maar ondertussen kijken we ook of we nog andere mooie velgen zien 17 of 18".
Verder nog plannen.. :roll: ..................jazeker wel.......
Er moet in ieder geval weer een navi inkomen.........het Pioneer Avic klapscherm dat ik nu heb gaat waarschijnlijk in de verkoop en dan komt er de VW RNS 510 in (dubbel-din) in.
achter komen ook luidsprekers,misschien wel een woofer met versterker e.d. maar dat zien we dan nog wel.
Ik heb al wat onderdelen liggen voor een Air-ride dus dat zou in de nabije toekomst ook nog kunnen...........
Misschien nog iets met een chippie ofzo............
Eerst over een paar weken op vakantie met de auto,we gaan weer even een rondje Hongarije,Tjechiƫ,Roemeniƫ doen daarna zien we wel verder wat we met de auto gaan doen.............standaard zal ie in ieder geval niet blijven........... :mrgreen:
Dan even wat foto's van de koets: