07-05-2009, 08:56
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Hmmm zou ik niet doen.
Nog zwaardere nieuwe nozzles bestellen en erin laten zetten in plaats van gebruikte meuk in je motor te stoppen. (Die van de RA/SB zijn maar een fractie groter dan die van de 1600D en de std TD is iets kleiner.
De originele turbo van de TD laten zitten. (Spoelt iets later maar heeft een stuk meer "OEMPF")
BOV afsluiten
Fatsoenlijke downpipe erop
Camplate van de pomp vervangen door die van een 1900TD
en huppakee ruim door de 100pk.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|