Hallo allemaal,
Het is echt alweer lang geleden dat ik hier gepost heb zeg.
Aan de wagen is niet heel veel gebeurd, alleen onderhoud. Dat heeft me het afgelopen jaar bijna 2000 euro gekost :shock: .
Komt ook omdat ik zelf niets aan de wagen wilde doen en het door de dealer heb laten doen :? .
Maar dat doen we nu niet meer, nu maar alles samen. 2 maanden geleden een nieuwe carter pan laten zetten
![Frown](http://volksforum.com/forum/images/smilies/frown.gif)
(ja, ook bij de dealer, kost 600 euro) en nu is ie alweer lek. Te laag voor dagelijks gebruik in woonwijken en misschien ook een vrouw die niet al te voorzichtig is als ze het druk heeft. Niets aan te doen.
Eerst gedacht om een 3c te gaan kopen, maar aangezien er een bruiloft gepland staat in augustus zit dat er ff niet in.
Dan maar groot onderhoud plegen.
Wat we de komende weken gaan doen is een nieuwe carterpan (nr.3), nieuw stuurhuis, nieuwe distributie riem, nieuwe waterpomp en een grote beurt. Ook meteen een nieuwe bodembeschermplaat. Wil denk ik 1 van een w8 plaatsen. Volgens passatplus.de zou dat passen. Iemand ervaring daarmee?
En dan 18 mei naar de schadehersteller voor een kleine reparatie. Was een paaltje dat te dicht in de bocht stond :lol: .
Dan is ie voorlopig weer ff in orde en hoop dit jaar een goedkoper jaar te hebben. De meeste slijtage delen hebben we vorig jaar al vervangen. Zoals remblokken en schijven voor en achter, aandrijfashoezen links en rechts en een nieuwe homokineet rv.
Verder wil ik de 19 duimers opknappen en er weer onder gooien. Misschien airride en anders maar gewoon het schroefset naar beneden draaien als we naar een meeting gaan. :mrgreen:
Ik hou jullie op de hoogte. Dit was het voorlopig wel denk ik.
Grtz Marko