Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Goed bezig! ff één foto gelinkt voor iedereen...
VRAAG-jes:
Wat doe jij met de boogjes/ lijntjes, die ik zwart heb gemaakt?
Heb je het F and I-asbakje ook gekocht?
Ik ben nog niet helemaal wakker, maar had je nu eigenlijk al een 'eigen' topic voor jouw 'fire and ice-project'?
VRAAG 1:
Bij de voorbeeld-T-shirts vallen er links en rechts randjes van de tekst 'fire and ice' af; dit is in de werkelijkheid toch niet zo?!
VRAAG 2:
Wil je nu allemaal precies gelijke T-shirts bestellen (en heb ik dus een paar posts terug verwarring gebracht )
Of had ik het wèl goed begrepen en kunnen we dus, ieder voor zich, één van de ontwerpen kiezen; iedereen z'n eigen, unieke T-shirt?
Ter info @ iedereen:
Ik ben bezig voor stickertjes voor op je zijraam o.i.d.; hoop dat dÃ*t ook lukt...
(ca. 4 cm. X 20 cm.)
|
Thanks! Antwoordjes :
Wat doe jij met de boogjes/ lijntjes, die ik zwart heb gemaakt?
Geen ideé nog, ze zijn al eens paars of zwart geverfd. misschien roze? haha
Nee ik heb eerlijk waar nog geen flauw idee wat ik er mee ga doen kwa kleur.
Heb je het F and I-asbakje ook gekocht? Nee was al verkocht, helaas.
Ik ben nog niet helemaal wakker, maar had je nu eigenlijk al een 'eigen' topic voor jouw 'fire and ice-project'?
Nee nog niet, als ik het zo zie na al mijn posts over de auto kan ik daar wel eens mee beginnen zodat we niet telkens hier off-t0pic zitten te l*llen.
Vraag 1 & 2;
Bij de voorbeeld-T-shirts vallen er links en rechts randjes van de tekst 'fire and ice' af; dit is in de werkelijkheid toch niet zo?!
Volgens mij ben je al wakker genoeg of erg oplettend, aangezien ik dit zelf nog niet had gezien, denk dat ik hier iets te grof ben geweest met de groote van het lettertype. Het stukje naast de "E" hoort wel afgekapt te zijn maar het puntje op de I van Ice zou gewoon rond moeten zijn. Even nog aanpassen dus
Je had het goed begrepen, ieder kan een eigen ontwerp kiezen naar keuze en smaak en prijs. Heb het proberen te beperken naar 3 designs want anders wordt het te onoverzichtelijk en te gek. Hiermee ook natuurlijk op de prijzen gelet. Aangezien een duits tshirt met alleen een logo besteld kon worden maar er dan 20 euro aan verzendkosten + 5 euro voor elk shirt extra en 20 euro per shirt wordt gerekend kwam dit eigenlijk tot stand.
We maken er zelf wel 1!
Suggesties of andere veranderingen zijn welkom, nu kan het nog!