Zondag 3 mei (morgen dus) gaat naar jaarlijkse gewoonte de M&G van golfmk2.be door.
Dankzij het succes en het probleemloze verloop vorig jaar mogen we, en dat zeg ik met enige trots, daarvoor opnieuw het domein van Herkenrode gebruiken.
Volksforum verslag m&g 2008
gps adres:
Abdijsite Herkenrode*
Herkenrodeabdij 4*
3511 Hasselt*
vanaf 12u tot ...
Richtlijnen
Ik ga hier ook dit jaar een paar "richtlijnen" posten voor een goed verloop van de m&g, dit omdat we op Vlaams erfgoed zitten en daar dus meer nood aan is dan op andere locaties. Voor de meesten zijn ze vanzelfsprekend, voor de anderen post ik ze hier*
- het terrein mag absoluut op geen enkele manier beschadigd worden
- er mag geen vuilnis achtergelaten worden
- er mag geen geluids- of andere overlast veroorzaakt worden
Deze richtlijnen zijn we overeengekomen met de beheerders van het domein. De m&g van vorig jaar is probleemloos verlopen, als dat dit jaar opnieuw zo is zijn wij en de mensen van Herkenrode meer dan tevreden en kunnen we het domein als locatie blijven gebruiken.
Nog wat praktische info:
- alles is goed bereikbaar, ook met een [extreem] verlaagde auto
- er is een bezoekersparking voorzien voor alle niet-golf mk2's, die parking ligt tegenover het m&g terrein en wat daar elk jaar bij mekaar staat is op zich al de moeite waard om eens te komen bekijken
- De Cafetaria van het Domein ligt op een tweetal minuten wandelen. Vorig jaar hadden ze de opkomst wat onderschat en waren er wat te weinig snacks, er is ons beloofd dat die dit jaar wel voldoende voorradig zullen zijn*
Bij regen
In het geval dat het zondag zou regenen of beginnen regenen in de loop van de m&g, beschikken we over een grote tent op het middenplein van de abdij waarin we allemaal terechtkunnen. We verplaatsen dan ook de m&g naar een parkeerplaats die op enkele meters van die tent ligt.
Weersvoorspellingen Hasselt -> lichtbewolkt, 16-18° en droog
Sfeerbeelden van vorig jaar:
meer foto's
We hopen op jullie aanwezigheid!
de Golfmk2.be Crew