17-04-2009, 09:57
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Ik denk dat als niet weet wat je doet dat je het niet moet doen, straks beschadig je de motor.
Maar als je het toch wilt doen dan:
- Achterop de deksel van de pomp zit een M8 draadeinde met een borgmoer. Je kan met een 6mm ringsleutel of met een platte schroevendraaier deze brandstof hoeveelheids schroef verdraaien. Net zover tot hij minimaal rookt. Let wel dit zijn kleine stukjes verdraaien, geen hele slagen.
- Als hij goed loopt moet je het stationair toerental weer afstellen. Nu ligt het aan het pomp type hoe je dit moet doen.
Als er een toeren verhoging bij de choke op zit moet je aan de achterzijde van de pompdeksel de rechter verticale M6 borgmoer los maken en het draadeinde zover naar boven draaien tot hij weer mooi stationair loopt.
Als je er geen toerental verhoging bij de choke op hebt kan je aan de achterzijde van de pompdeksel de verticale M6 draadeinde verder uit draaien. (aanslag op de gashendel)
Suc6
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|