Quote:
Originally Posted by gti-pirelli
Eerst vondt ik al die electronica maar niets. Ik dacht altijd van die rotcomputers dat is echt niets. Nou ben ik er wel blij mee want ik zie bij de vr6 eerder een oplossing voor problemen als bij mijn type 1
Ik heb altijd "respect" voor electronica. Daar bedoel ik mee dat alles origineel moet blijven zonder knippen en snoeien. Ik heb me een originele cassettebandjes houder gekocht voor in mijn auto. Daar hoort ook verlichting in te zitten. De vorige eigenaar dacht ik knip de kabels even door en aan 15 cm kabel hebben ze wel genoeg. Ik kreeg het advies om hem maar aan te sluiten op de verlichting van de schakelaar van de achterruitverwarming want die zat er toch dichtbij. Nou deze man gaat mooi naar de dealer, daar bestel je een kabelboompje met stekkers en dan is het plug en play
|
Wie zegt jou dat de vorige eigenaar het gedaan heeft en niet iemand 4, 5 eigenaren terug.....
Jammer dat je hier de vorige eigenaar gaat zitten zwart maken,terwijl die van jouzelf niks heeft gehoord.
Zei het toen al tegen je op msn,het wereldje is klein en de forums zijn landenlijk.
Als jij wat tegen hebt op de vorige eigenaar los dat ff zelf met hem op.
Hij woont 5 kilometer bij je vandaan.
Hij heeft nog geen telefoontje van jou gehad ergens over,terwijl hij hier wel moet lezen hoe jij hem belachenlijk maakt.
Ben erg blij dat je de g60 niet van mij gekocht hebt,dit soort vuilspuiterij had ik zeker niet geaccepteerd.
Grote mond op het forum is erg makkenlijk,en dat terwijl je van de vorige eigenaar zijn telefoonnummer en adres hebt en hem dus zo kan opbellen of er kunt langsgaan om de boel met hem te bespreken.
Zie hem hier ook niet ******en wat er allemaal aan die golf 1 mankeerde.
En die was ook zeker niet in nieuwstaat..
Beetje kinderachtig gedrag zo.
Had een goede indruk van je maar die is wel heel erg minder geworden.