View Single Post
Old 08-04-2009, 16:33
gti-pirelli's Avatar
gti-pirelli gti-pirelli is offline
VW Guru

Verhalen genoeg hier lees ik, Normaal vindt ik het niet erg om wat te sleutelen en iemand anders zijn rommel opruimen, voelt soms wel goed omdat je het dan wel klaar krijgt en goed . Alleen vindt ik dat er niet gekloot moet worden met controle lampjes enz. Vaak weten mensen niet voor hoeveel geld ze aan het vernielen zijn.

Het brandstofpomp verhaal wordt me al een stuk duidelijker, die klere dingen zijn nergens te krijgen. Ja de versie van de oudere vr6 en gti (zijn gelijk namelijk) die zijn er wel, maar die ik moet hebben, vergeet het maar. Zet hem zo even op de onderdelenlijn.

Reply De Pul : Ja schoenmaker blijf bij je leest dat weet ik zo net nog wel niet, dan moet ik gaan timmeren in plaats van sleutelen

Reply Heleen : Dus je hebt een hele speciale 16v???? Met schijfremmen op de achteras nog wel. Zal wel een zeldzame uitvoering zijn haha

Ik zet ook liever alles vast met de oude bouten. Vooral remklauwen enz. De schijven en blokken kosten helemaal niets, maar die rottige bouten daar kun je wel falliet aan gaan