07-04-2009, 15:56
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Ik zwem echt niet in het geld maar ik weet gewoon als je een auto koopt met veel opties er ook veel stuk kan gaan. Ik laat mijn auto liever een maand staan en dat hij goed gerepareerd wordt als dat ik moet gaan prutsen.
Gelukkig ben ik in het bezit van vagcom en etos dus heb veel middelen om te kijken hoe alles hoort. Ik ben bezig met het leer in te bouwen en heb daarom gewoon een kabelboom besteld voor de stoelverwarming. Het kost wel een paar centen maar om nou leer erin te zetten, super strak en onbeschadigd en dan zonder verwarming kan ook weer niet vindt ik. Het moet netjes en anders had ik beter een stoffen stoel kunnen kopen.
Reply stn1 : Er worden inderdaad veel mensen opgelicht doordat ze weinig of geen verstand van hun auto hebben. De vr6 heeft inderdaad geen riem maar een ketting en het is het mooiste dat hij tussen de 150.000 en 200.000 km vervangen wordt. Dit is wel te horen aan de spanners. Als je geluk hebt dan rij je er veel meer mee.
Mijn auto staat denk ik ook op een chineese schroefset maar dat maakt me niet heel erg veel uit. Ik vindt het airbag verhaal veel erger. Gelukkig kwam ik er nu achter want hij moet binnen 14 dagen gekeurd worden en had nu dus even tijd om de storing te verhelpen. Want als het lampje het niet doet is het zoiezo afkeur.
Ik wacht nu nog op een rvs uitlaat en dan kan hij voor de keuring