View Single Post
Old 05-04-2009, 18:36
Domi
Guest

Vandaag weer even goed bezig geweest. Heb zelfs een paar honderd meter gereden Maar met de banden die eronder zaten was het niet te doen om harder dan 40km/u te rijden. maar zijn gewoon noodwielen zodat hij toch ergens op kan staan.

Verder bezig geweest met de motor. bepaalde dingen klein beetje veranderd cq aangepast. Zoals de radiateur die constant tegen de IC aan bonkte. Dat is nu opgelost.
Toch zijn er wel veel dingen die ik wil veranderen om het geheel een beetje netjes te maken. Nu is het eigenlijk gewoon een rommeltje onder de motorkap. Dan bedoel ik meer de bedrading.

Na de zomer gaat het blok er toch uit en wordt alles even grondig aangepakt.

Interieur vandaag er even helemaal uitgehaald en de NATTE matten eruit gehaald. Ook de dikke isolatiematten verwijderd. En zelf een gedeelte weggegooid omdat ze zo zeiknat waren en behoorlijk aan de geur waren
Ik doe dan ook geen isolatiematten er meer in. De lekkage kwam bij het rubber vandaan van de rembekrachtiger. Die zat los voor het gat.
Morgen ga ik de binnenkant helemaal schoonmaken en afnemen. En dan de gewone interieurmatten er weer in doen.

Voorstoelen die er zaten komen er ook niet in. Ik heb nog een set corrado stoelen staan in het zwart en die zitten veel lekkerder en lager.

Al met al nog veel werk nog wel. Meer dan ik dacht
Maar we komen er wel We gaan gewoon door.
Reply With Quote