Thread: Brandweerauto
View Single Post
Old 05-04-2009, 09:18
Brandweerauto Brandweerauto is offline
Forum Newbee

Default Brandweerauto

Zoals mijn Nickname al doet vermoeden heb ik een brandweerrode golf 3, en wel een 1.9 jaja D. Kweet het niet snel, maar ik vindt het voldoende. Bouwjaar is '96, en de kilometerstand is 230.000, maar ik vermoed misschien wel wat meer.

Mijn naam is Herman ben 42 jaar jong, en de Golf is gewoon een goedkoop dagelijks vervoermiddel. En de hond (een bouvier van 42kg) moet er achterin kunnen.

Heb de auto nu zo'n 5 weken, en is 4 dagen na aanschaf probleemloos naar La Plagne gedieselt.

Tot nu toe alleen nog startproblemen gehad, en na verwijderen van de startonderbreker (origineel) is dit weg.

De auto is 9 jaar lang van mensen bij mij in de straat geweest en heeft niet veel aandacht gekregen, wel netjes onderhoud maar poetsen e.d. was er niet bij. En dat bij een rode, maar omdat hij onder een carport stond viel het eigenlijk wel mee.

Verder wordt de auto niet verlaagt en krijgt geen dikke velgen. Hij moet gewoon rijden en er netjes bij staan. Echt veel roest heeft ie niet en wat ie had heb ik voor het grootste deel al weggewerkt.

Wat wil ik er nog aan doen:
-spatbordranden voor monteren, ben nog zoekende
-evt. originele velgranden (13") monteren
-Kunststof dorpelberschermer (origineel zwart kunststof) monteren

Als iemand toevallig bovengenoemde onderdelen beschikbaar heeft, geef even een seintje.

Groeten,

Herman
Reply With Quote