Thread: Kookhok?
View Single Post
Old 03-04-2009, 13:04
MarcelvZ's Avatar
MarcelvZ MarcelvZ is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to MarcelvZ
Default Kookhok?

Hoi guyz,

Ik heb afgelopen zondag een klein ongelukje gehad met mijn jetta II 1.8 uit 1991, 194k op de tellert.
Ik had m verlaagd en andere velgen eronder gezet, maar deze waren waarschijnlijk niet goed aangedraaid want er is er een afgelopen.
Nadat er een nieuwe naaf, wiellager en boutjes op zijn gekomen, reed hij wel weer. (lees: ben ermee thuis gekomen)
Maar met het ongevalletje kwam er ook (denk ik) KVS uitgelopen. Ook vond mijn vader een stukje slang die onder de auto lag.
Gisteravond startte de auto heel slecht, en koelde ook heel slecht. Nadat ik de accu had leeggestart kreeg ik m met startkabels eindelijk aan de praat. Nadat ik een stuk ben gaan rijden begon hij flink warm te worden, en begon het reservoir voor KVS, te spugen...
Nu heb ik vandaag mijn fan vervangen (ouwe was gaar), en de kvs bijgevuld.
Ik heb m stationair laten draaien en de dop van het kvs reservoir afgehaald, en steeds een beetje bijgegoten... Maar nu BLIJFT hij er kvs uit gooien... Dit is volgens mij niet de bedoeling. Ra-ra hoe kan dit?

Ik heb overigens niets gevonden waar evt dat slangetje vandaan kan komen (mocht het al van de jetta afkomstig zijn).

Dus de problemen:
-starten (kopakking?)
-koeling wat blijft afgeven
-Koelt niet super

Ik heb fotos van de motorruimte, maar kan zo snel geen stekker vinden om ze op pc te zetten...

Alvast bedankt,
Marcel