View Single Post
Old 02-04-2009, 13:42
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by martiepartie
het zijn wel een beetje 'saaie' kleuren.. Als je naar Jaap zijn derby kijkt (van 't polo forum), dan kan je met een levendigere kleur ook heel netjes rollen/verven/spuiten.

De witte schicht nr.2 , is dat een idee? Hoogglans wit rollen, ik wil wel helpen poetsen om 't een beetje glimmend te krijgen!

Maar ik bén ook een hele saaie vent?!
Wit wordt-ie sowieso niet, ben a) niet zo poetserig, b) heb ik al vele witte auto's gehad, c) zie je dan te goed dat het niet een volledige restauratie betreft, d) die Tjechische Variant is al wit.
Ik wil rekening houden met het bruine dash en de bruin/beige deurpanelen. Bovendien vind ik (licht)beige gewoon erg mooi...
De Derby van Jaap vind ik erg fraai, maar ik ben zelf niet van blauw, rood heb ik al op mijn Polo, (signaal)geel heb ik mijn eerste Polo al gehad.

Quote:
Originally Posted by Arne
Ik zou m een lichte kleur houden, beetje fifties achtige pastel geeltint. Zeker geen two-tone.

Niets veranderlijker dan de mens: ben alweer aan het twijfelen over de two-tone (@Lars: maar die combi zat inderdaad in mijn hoofd). Ook omdat het veel werk is met afplakken e.d. Vanmorgen ook even ge-mini-meet met Evilnijntje, en die leek het ook geen succes.
Pastel is niet echt aan mij besteed, flauw-geel vind ik alleen mooi als-ie ook goed glanst (spuiten dus?).
Denk eigenlijk dat het kiezen wordt tussen 1001 en 1002 (evt 8020)...

Nogmaals: voor een goede photosoep in die 2/3 kleuren houd ik me aanbevolen!
Reply With Quote