View Single Post
Old 31-03-2009, 18:24
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile ...en verder...

thanx, kb2! Achter zit er ook ééntje...

UPDATE 31 maart 2009:

interieur
Allereerst hebben jullie nog een foto van de nieuwe matjes tegoed

een goede pasvorm met een randje in stijl; het mattensetje maakt het interieur helemaal 'top'!

achterbumper
Vandaag is een tweede spuitbus LC4V gehaald en is meteen de bumper in de kleur gezet. (boven op het balkonnetje in 't zonnetje )
Na een kleine tegenslag , is ook deze mooi egaal in het violet gespoten. De blanke lak heb ik pas gedaan, nadat-ie op de auto was gemonteerd. (dan hoef ik hem nl. niet meer aan te raken...)
Nu is dus ook de achterbumper strak!

het logo is weer roze en de bumper glimmend 'dark violet pearl'

Zoals je ziet 'koekie', ik heb je spuitbus niet meer nodig ; ik heb het logo ook al aangepakt met behulp van een klein flesje roze verf en (zoals al eerder gezegd) een verfroller. Niks 'bijwerken zwarte randjes'...
Toch bedankt voor het aanbod

...en een foto in het zonnetje

fusees en remklauwen
Ondertussen heb ik vandaag ook de fusees en remklauwen aan de voorkant aangepakt. De planning was alleen de klauwen te doen, maar als je dan al die roest ziet...

vóóraf...

Nadat al het losse roest er afgekrabt en afgeborsteld was, is het spul ontvet en in de grondverf gezet; vervolgens zijn de fusees matzwart en de klauwen rood gespoten. Straks met de nieuwe schijven en blokken: weer helemaal nieuw!

...en klaar!

EDIT 1 april (geen grap...):
Klein klusje om het helemaal af te maken...

vandaag de nieuwe blokken en de schijven er ook meteen even op gezet!

Later weer meer!
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote