View Single Post
Old 30-03-2009, 20:29
levis's Avatar
levis levis is offline
Volksforum Aandeelhouder

deze reactie had ik al verwacht :lol:

ik kijk nog wel even, zal eerst wat kennis moeten vergaren wat betreft motoren en eerst zijn de remmen aan de beurt.

afgelopen zaterdag had ik de achterkant op de originele hoogte gezet, maar bleek toch nog te laag. nu heb ik aan 1 kant de veerplaat afgesteld zoals op de foto hieronder. het achterwiel staat er nu wel recht onder.

nu komt het volgende. vandaag de 205/70 banden erop laten zetten en vanavond gepast. de kever stond eerst nog te laag en liep erg aan, dus 1 kant verhoogd. wiel er weer onder en passen. nu staat het wiel ook op de juiste hoogte maar de achterbanden steken er zo ongeveer 2 cm uit, wat eigenlijk geen gezicht is.

waarom hebben jullie hier geen last van. zie genoeg cal-lookers met 205/70 op de foto's maar heb er nog nooit 1 gezien die er zo uitsteken. kan het zijn dat het een immitatie spatbord is omdat het wiel ook niet mooi gecentreerd is in de wielkast? of is het iets anders?

Hier nog wat andere foto's. let op, de passagiers zijde is lager dus het lijkt op de foto dat die wel goed aansluit.