View Single Post
Old 30-03-2009, 11:31
Hight's Avatar
Hight Hight is offline
Volksforum QUATTRO Donor

Default Te gek voor woorden...

Komt ie,

Mijn broertje (18) nog geen rijbewijs, wel een auto een golf 2 1,6cl van 02-'84.
staat geparkeerd tussen 2 containers bij ons op het bedrijf. Met een hek.
Ik kom gister daar om even wat op te halen, zie ik die golf op een pallet staan. Ik denk na t zal wel waarsch me vader even wielen geleend oid.

Dus gisteravond me vader eens gevraagd en mijn broertje waar die wielen waren. niemand wist van iets.

Vanochtend maar eens beter kijken. stalen wielen weg, wieldoppen in de hoek gesmeten, deur pinnetje afgebroken wat in mijn ogen lijkt op deur open gehengeld en zodoende de auto van de handrem kunnen halen, naar achtergerold en toen de pallets eronder en de wielen eraf. wiel sleutel hebben ze uit de kofferbak gehaald.

op het terrein is ook verlichting dmv een bewegingssensor, die hadden ze waarsch niet nodig omdat ze de sensor maar even van de muur hebben geslagen.

t is toch te gek voor woorden dat ze over het hek klimmen, 4 stalen wielen meenemen met winter banden waar er 1 lek van is...

T mooie is dat mijn mk2 daar ook staat zelfs met bbs-en, en er zelfs ook 2 complete setjes alu 5 spaken buiten lagen met banden... maarja 5 steek...

mvg Mike

2000 Seat Arosa 1.4MPI
Reply With Quote