Thread: ergernis
View Single Post
Old 28-03-2009, 14:02
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen

Quote:
Originally Posted by Dasher
Ik zou graag zo nog een setje verbreed staal willen kopen, alleen is daar nu het geld niet voor, mss binnen dit en een klein maandje wel.

povere studenten budget

Daar ik geen vast inkomen heb

1. Dan bestel je ze maar over een maand... als ze er dan niet meer zijn, pindakaas. That's life.

2. Flikker toch een eind op... je zult nooit een luxer leven hebben dan tijdens je studententijd. En zo niet, dan moet je dus geen auto aanhouden! En ik spreek uit ervaring.

3. Is studiefinanciering tegenwoordig niet meer maandelijks? En als je geen stufi krijgt, waarom werk je dan niet? Ik kreeg het wel EN ik werkte me elk weekend de t*fus. Aan dit soort mensen kan ik me zo ontzettend ergeren.. als studenten zo zielig en arm zijn, waarom hebben ze dan een dak boven hun hoofd, de nieuwste laptop, EN een auto, zitten ze drie keer per week in de kroeg en lopen ze altijd in de nieuwste (merk)kleding?

Sorry, ff stoom afblazen Ik dacht namelijk dat het na het afstuderen makkelijker zou worden ipv moeilijker En ik kan niet zo goed tegen de huidige 'ik moet alles hebben zelfs als ik er geen geld voor heb' maatschappij.

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote