View Single Post
Old 24-03-2009, 12:47
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile ...en een beetje verder...

@Gijs:
Als je niks met een Fire and Ice(-interieur) hebt, waarom kijk je dan in F&I-aanverwante topics?! Tòch bedankt voor het compliment.
De matten heb ik zelf nog niet binnen, maar als ik de recensies op de site lees, dan zal het met de kwaliteit wel goed zitten
Ze verkopen drie kwaliteiten en ik heb zelf de mooiste gekozen. (=velours)
Het gekleurde randje, wat ik zelf mooi vind, is verder kosteloos en in vele kleuren te krijgen. Maar ze zijn niet goedkoop...

UPDATE 24 maart 2009:

documentatie
Via marktplaats heb ik twee boekjes op de kop getikt; ten eerste een ordinaire, Nederlandstalige 'vraagbaak' en ten tweede een Duitse variant: "So wird's gemacht!" Het schijnt dat daar nòg meer in staat! Kent iemand dit boek?
(Er bestaat ook een deel "So wird ihn schneller!"... )
Hoe dan ook, het is zowieso leuk voor de 'hèb'!
Waarschijnlijk zullen ze binnenkort in de brievenbus liggen.
(Bovendien kan ik dan 'meteen' de elektrische schema's gebruiken, om de warboel voorin een beetje te fatsoeneren...)

nòg een logo...
Vandaag heb ik niet zoveel tijd aan de Fire and Ice besteed.
Ik heb de hoogte van de motorkap aan de scharnierzijde goed afgesteld en daar meteen nieuwe inbusboutjes geplaatst.
Het Jetta-front moest rechtsonder nog iets meer naar achteren; dat is nu ook gefixt.
Vervolgens heb ik de parafaan-afdekking en de computer-afdekking schoon gemaakt en terug geplaatst. Rondom ff wat kleine plekjes bijgetipt. Ook het rubber zit weer op z'n plek.

Als laatste heb ik nog een logo in de grille gezet...

het is een GTI-logo van een MkV

later weer meer!
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote