View Single Post
Old 19-03-2009, 00:18
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Turbo-Variant

Quote:
Originally Posted by egon
daar ben ik nou niet zo zeker van ik hoorde niet veel goede reacties namelijk.
en ik vind het ook niet eens stoer om zoiets te doen.
dat moet je eens op een treffen doen, en dat een paar keer achter elkaar dan is het voor 90% kans: gelijk richting huis.

en er zijn ook mensen die een verantwoording`s gevoel hebben
ook mede omdat er een meeting in de planning is die waarschijnlijk daar woord gehouden, en dit is geen visite kaartje voor de organisatie die de meeting gaat organiseren..

De reacties die ik hoorde waren overwegend positief. Wellicht omringd door wat mensen die wat meer interesse hebben in het motorische verhaal?

Overigens suggereer ik nergens dat ik het stoer vind wat er gedaan werd. Vermeld alleen maar even dat ik die uitlating dat veel lui daardoor naar huis gingen een beetje erg overdreven vind.

Verder blijft het een meet en greet waarbij geen reglement wordt overhandigd bij entree en ben ik benieuwd hoe ver dat verantwoordingsgevoel dan nu werkelijk reikt. Wie gaat er daadwerkelijk zeggen dat de meet&greet en het gedrag van de bezoekers onder zijn of haar verantwoordelijkheid valt? Ik denk niemand.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat iedereen met gezond verstand handelt en dat dergelijke acties op een meeting niet gepast zijn ben ik het volledig mee eens.
Reply With Quote