View Single Post
Old 18-03-2009, 12:48
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen
Default Heleen heeft een vraag...

En aangezien dat nogal eens voorkwam en voor zal komen dacht ik: ik maak er maar gelijk een apart topic van. Als het niet mag dan hoor ik het wel .

Ten eerste: hoe groot is de kans dat een gelast (origineel) spruitstuk met nieuwe voorpijp weer openbarst? Aangezien de garage zich daar nogal dubbel over heeft uitgelaten.

Ten tweede: een 'tik' ergens thv de dynamo die ook versnelt bij het optrekken/rijden plus flikkerende dashboardverlichting (en in het verleden gewoon alle verlichting), een zoem die verdwijnt wanneer ik de verlichting uitschakel, dat wijst toch alleszins op een electrisch probleem, maar waar zou het allemaal in kunnen zitten?

Ik zou normaal gesproken ook tegen mezelf zeggen: breng dat ding toch gewoon naar de garage. Maar daar leer ik niets van en de ene garage spreekt de andere altijd tegen (neem gisteren als voorbeeld: de wegenwacht komt en zegt: ga naar een garage, het is je startmotor en misschien ook je accu, ik ga naar de garage en daar zegt ie: wat doe je hier, je startmotor is het zeker niet en je accu zal gewoon bijladen als je nu naar je werk rijdt... ) en bovendien heb ik best last van die economische crisis

Ik zal eens kijken of ik vanavond een geluidsfragment kan posten, zal nooit optimaal zijn vanwege ruis enzovoorts maar wie weet komt er iets zinnigs uit. En zoals ik in een ander topic al zei: als iemand zaterdag niets te doen heeft en niet al te ver van Breda woont... ik houd me aanbevolen!

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote