17-03-2009, 22:55
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by vwclubparkstad0
wij zijn dit jaar ook weer van de partij met vwclubparkstad maarja mijn mening over de worthersee is dat je de 20ste beter op weg naar huis kunt zijn. de dagen voor de meeting zijn voor mij meer genieten dan de dagen zelf. veel rustiger en een relaxe sfeer onder de bezoeker dan, dus wij zijn de 13de al daar en zullen de 20ste alweer naar huis komen. maar we zullen van de dagen iedere dag een update op onze site doen. www.vwclubparkstad.nl voor de mensen die nog moeten gaan kunnen dan langzaam in de steming komen.
|
Ook mee eens... nog een tip: niet je boxershort door je jeans heen uittrekken midden op de gummiplatz... hebben wij daar niet nog een dvd van? Sowieso als Gilles er is beter maar uit de buurt blijven No offence Gilles, ik houd wel van je hoor!
Tja, gummi gummi... rubber verbranden of een paar deuken erbij in je auto... OF je tenen verliezen dus Heeft ook weer alles te maken met zorgen dat je (op) weg bent voordat het 'echt' begint. Bbqen langs de weg... pffff krijg plotseling allemaal van die mooie herinneringen! Elke ochtend broodjes halen voor het ontbijt en dan gelijk de auto maar even wassen. Dikke rijen bij de wasboxen. Een lamme arm van alle groeten die je bij elke tegenligger uitdeelt (want elke tegenligger is er eentje van 'the family'). Het is wel zeker de moeite waard om mee te maken, maar het is maar net waar je voor gaat. Ik ga nog ff snel een dvdtje kijken... Der See ruft, 94 minuten onvervalst VW-Speed materiaal uit de oude doos!
"Life will smile for you"
"Frankly... I don't give a damn."
|