View Single Post
Old 17-03-2009, 22:14
koepol koepol is offline
Forum Newbee

Exclamation hulp nodig ,spoed!

ok om jullie even duidelijk te maken wat de titel betekent zal ik jullie even zeggen wat er aan de hand is

we hebben ongeveer 4 weken geleden de remblokken van onze passat B5 stationwagen van 1999 binnengedaan bij de garagist om dit te vervangen na dat deze vervangen werd zat er een ongelooflijke klop in het wiel .Wij dus terug naar de garagist hij zei dat het "het vierde punt " van de suspensie was dus wij ok vervang het dan. Dit was vervangen ,wij hebben 150 € betaald .
Na een dag merkte ik op dat deze klop nog steeds niet gedaan was .Ik heb dan daarnet auto eens op de krik gezet
eens met het wiel gedraaid want hij heeft het enkel als je rijdt. dan merkte ik dat de klop er nog steeds is . toen zei men vader kijk eens onder het klepje waar de bouten zitten . Zit daar toch wel een losse bout zeker :s hij had gwn 1 bout er niet in gedraaid en er gwn los bij gestoken nu vraag ik me af moet het wiel er niet af voor het vierde punt te steken :s als dit zo is heeft die garagist me wel sirieus afgeperst. ook zie ik geen enkel nieuw stuk aan de vering .

mijn vraag is dus moet het wiel eraf voor het vierde punt te vervangen en hoe het er uit ziet want ik zie niks nieuws

thx if you reply!
Reply With Quote