![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
17-03-2009, 19:07
|
![Allart-Ghetta's Avatar](image.php?s=77b770d4742817aa70fb9e8a69d1e66c&u=209&dateline=1122990820) |
VW Guru
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
|
|
Er zitten circlips (die veren met 2 gaatjes erin om je tang in te steken) of bouten op het in- en uitlaathuis. Deze loshalen.
Olietoevoer van het lagerhuis recht omhoog houden en de in- en uitlaathuizen draaien tot ze de juiste kant op wijzen, dan alles weer vastzetten.
Eerste hit op Google:
http://www.team-integra.net/section...?ArticleID=1146
Quote:
Originally Posted by christianrolfes
Hallo, ik heb hier eens een keer iets gezien/gelezen over een turbo met een 16td spruitstuk op een 8 v benzine. Hier werd uitlaatspruitstuk ondersteboven gemonteerd en het huis van de turbo weer gedraaid voor de juist olietoevoer. Wie kan mij hier meer info over verschaffen, liefst met foto's. Bij voorbaat dank, christian.
|
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
|